Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

#125 SLOW FLOW s probuzenou páteří a podporou bločku do Bojovnika3 | 35min

28/09-08:00 - 08:30

ilustrativni obrazek k online lekcim jogy

ONLINE #125 SLOW FLOW s probuzenou páteří a podporou bločku do Bojovnika3 | 35min

Jak to funguje?

  • Online video lekci v délce 30min si přehrajete kliknutím na tlačítko a zadáním hesla 
  • Heslo získáte po zaplacení měsíční permanentky 300 Kč na účet 123-1439350247/0100  (do poznámky prosím uveďte Vaše jméno a email).
  • V ceně máte přístup ke kompletní knihovně video lekcí zde ->   https://www.jogasumava.cz/online-lekce

 

Chcete si zacvičit právě teď ? Neznáme se?

Co budeme cvičit?

  • ROZVIČKA
    Sed zkřížený
    – flow s natažením paží vzhůru a přepažení do zakulacených zad
    – v upažení – ždímání paži, natažení do stran
    – kaktusové ruce – tlačení do pomyslných polštářů, zakončení vyhrbením a dlaně na temeno hlavy
    – rolování páteře – štrúdl
  • FLOW#1 – upažování – úklon k opačnému kolenu, přepažení a vytažení za rukou, dlaň na koleno a vyhrbení

Stolek na předloktí
– kocka/krava s pohledem za rameno , zvednutí chodidla – střídavě stáčení na stranu
– zanožení – protažení nohy, přítahy paty k hýždi (hamstringy), zvedání plošky vzhůru *hamstringy, hýžďové svaly)
– zanožení – přítahy koleně směrem k nadloktí podél strany těla

Rovina na předloktí – výdrž -> Sfinga
– vlna páteřní, navnimani opory od pasu dolů
– přehození dlaní na hřbety

Leh na břiše, navnámání opory spodní části těla – probuzení hrudní páteře
– předpažení nad zemí – připažení k tělu
– předpažení – přítahy špiček loktů k tělu
– připažení nad zemí – opakovaně zajíždění dlaní pod ramena a zpět – nepokládají se

Přechod do Kobry – 2x
Dítě – odpočinek

  • FLOW #2
    vysoký klek – chodidlo dopředu, nízký výpad – přitahování pátý ve fajfce k hýždí – 2 varianty, pánev dozadu s protažením přední nohy
  • FLOW#3 + bločky
    Dítě se špičkami do podložky – Rovina – Pes s hlavou dolů – Stolek – Dítě
    obměna – přidání Třínohého Psa – Výpad – Bojovnik3

Posílení hlubokých břišních svalů
vleže na boku – zvedání pánve s pozorností k pohybu žeber nahoru

  • Sezení v tichu

Co budete potřebovat?

  • Místo doma, kde budete mít chvilku soukromí, teplo a klid
  • Jógamatku,  pár knížek jako alternativu bločku a něco so připomíná jógovy pásek – třeba pásek od županu 🙂

Podrobnosti

Datum:
28/09
Čas:
08:00 - 08:30

Místo konání

U vás doma :-)