Načítám Akce

« Všechny Akce

  • akce již proběhla.

ONLINE #104 HOST MĚSÍCE Objevování opory ve vlastním těle v Tanečníkovi s Terezou Červenkovou | 37min

06/05-08:00

portret Tereza Cervenkova

ONLINE #104 HOST MĚSÍCE Objevování opory ve vlastním těle v Tanečníkovi s Terezou Červenkovou | 37min

Jak to funguje?

  • Online video lekci v délce 30min si přehrajete kliknutím na tlačítko a zadáním hesla 
  • Heslo získáte po zaplacení měsíční permanentky 300 Kč na účet 123-1439350247/0100  (do poznámky prosím uveďte Vaše jméno a email).
  • V ceně máte přístup ke kompletní knihovně video lekcí zde ->   https://www.jogasumava.cz/online-lekce

 

Chcete si zacvičit právě teď ? Neznáme se?

 

HOST  Tereza Červenková

  • Tereza Červenková se józe aktivně věnuje přes sedm let. Vede lekce dynamické vinyasa jógy, při kterých klade důraz na provázání dechu a pohybu. Zaměřuje se na funkční přístup ke cvičení.
    Terka je součástí .týmu trenérů Adidas Runners Prague v Karlíně. Pořádají sportovní  aktivity pro komunitu pod značkou Adidas.
  • Ve své lekci zaměřené na balanční záklonovou pozici Tanečníka Natarajasana představí inspirativní přípravné pozice pro hrudní záklon, sílu stojné nohy, zanožení v kyčli a to vše s pocitem prostoru a komfortu.

Co budeme cvičit?

  • ÚVOD
    Zkřížený sed
    pohyb páteře a hrudníku v kruhu spojeny s dechem
    z připažení do upažení a vzpažení a rotace při spouštění paží dopředu a dozadu
    spouštění hlavy k rameni spojené s pohybem zápěstí ruky na stejné straně – flossing

Stolek – Dítě – Stolek – dopředu se spouštěním pánve směrem k podložce

Stolek – Kočka/Kráva

Pes s hlavou dolů – srovnání zad s pokrčenými koleny a jejich pozice – přes Anjaneyasanu zpět od Psa

Pozdrav Slunce A 1x

  • FLOW#1
    Stolek – s pokrčeným kolenem a chodidlem vzhůru ve výdrži, kroužky v kyčli s flexí – Nízký výpad s vypodložením zadního kolena a udržení pánve rovné – dlaně na temeno hlavy se záklonem a předklonem – stejná ruka proti vnitřnímu kolenu a úklon se vzpaženou paži na stejnou stranu – rotace na opačnou stranu s opřením opačné dlane/hrbetu – Pes
  • FLOW#2
    Pes – Třínohý Pes s flexi – Pyramida – Bojovnik#3 – Stoj na jedné noze s pátou směřující k hýždí – zakročení do Nízkého Výpadu – zadní chodidlo se stočí dovnitř – přední noha se vytočí do strany s vytažením nahoru s paží a opřením druhou paži proti předním kolenu – protažení přední nohy – přes Chaturangu do Psa
  • FLOW#3
    Stoj do Ležícího Tanečníka – přední noha natažená , žádní pokrčená a přenáším rovné tělo (ala prkno) směrem dozadu – opakování – Pyramida – Pes
  • FLOW#4
    Pes – Třínohý Pes – ukročení dopředu jednou nohou – zadní noha se zvedne a přenáší dopředu s pokrčeným kolenem – přechod do Tanečníka – nácvik zatlačení pokrčeného kolena a chodidla dozadu – Ležící Tanečník s hrudním záklonem – přechod do Lehu na břiše – hrudní záklon s zanoženým pokrčeným kolenem – Dítě – Pes
  • FLOW#5
    Pes – Stoj na jedné noze se zadním pokrčeným kolenem – Tanečník – Pyramida – Chaturanga – Dítě – Pes
  • ZKLIDNĚNI
    Dandasana
    Paschimotanasana
    Motýlek Badhakonasana

Co budete potřebovat?

  • Místo doma, kde budete mít chvilku soukromí, teplo a klid
  • Jógamatku,  pár knížek jako alternativu bločku a něco so připomíná jógovy pásek – třeba pásek od županu 🙂

Podrobnosti

Datum:
06/05
Čas:
08:00

Místo konání

U vás doma :-)